1. IKAS-EGOERA: “Euskararekin
aurrera, atera zure barrena, gozatu zure hizkeraz …” LH3-KO IKASLEEI BLOGMUSIKARIA AURKEZTU ETA ERABILTZEN IRAKATSIKO DIEGU
A) KLIKATU ETA IKUSI
B) ADI EGON ETA ERANTZUN ZUZENA HAUTATU
C) IKASI ETA GOZATU
πππππ¨ππΆππππππΆπ΅πΈπΉπΌπΌπ€
2. IKAS-EGOERA:
“Lagundu iozu elkarri, euskaraz, zure hitzak hona ekarri!”
IRRATSAIOAREN MELODIAK: MUSIKARI, IRRATILARI, AURKEZLE ETA ENTZULE ROLETAN MURGILDUZ IRRATI SAIOA EKOIZTUKO DUGU
A) KLIKATU ETA IKUSI
B) ADI EGON ETA ERANTZUN ZUZENA HAUTATU
C) ELKARRIZKETAK IKUSI
D) IKASI ETA GOZATU
πππππ¨ππΆππππππΆπ΅πΈπΉπΌπΌπ€
3. IKAS-EGOERA:
Non gogoa, han zangoa, ametsak egi bihurtzeko asmoa”
" GO!AZEN GURE ESKOLA!" ANTZERKI MUSIKALA SORTU ETA ANTZEZTU
A) KLIKATU ETA IKUSI GO!AZEN KAPITULUAK-EITB
B) IKUSI BIDEOAK, ABESTIAREN LETRAK IRAKURRI ETA HUTSUNEAK BETE
1. LAGUNAK abestiaren hutsuneak bete
2. GOAZEN abestiaren hutsuneak bete
3. GURE NAHIA abestiaren hutsuneak bete
4. ZAINDU MAITE DUZUN HORI abestiaren hutsuneak bete
C) GO!AZEN AKTOREEI ELKARRIZKETAK IKUSI
GU GAZTEAK sariak 2023
DONOSTIAKO ZINEMALDIAN GOAZEN
D) IKASI ETA GOZATU
πππππ¨ππΆππππππΆπ΅πΈπΉπΌπΌπ€
4. IKAS-EGOERA:
“Gurea da mundua, eskuen artean dugun ostadarra herri guztien batura”
"MUSIKARI, BELDURGARRI, KONTU KONTARI": LH2koentzat Karl Orff-en Oh Fortuna! eta Camille Saint-SaΓ«ns-en Danse macabre obrak oinarri, beldurrezko ikuskizuna prestatuko dugu”
1) EMOZIOAK SENTITZEAN DESKIBATU ETA IZENDATUKO DITUGU.
Nola sentitzen da mimoa?
2) BELDURRAREN AURREAN ZER EGIN?
"Dantza makabroa"- Musikrograma-xilofono/metalofonoa
"Gaueko hamabiak dira, π πΏ
iluntasunean sagu zaharrak πΉπ»πΌ
ilargia geri da,ππππππππ
beldurtasunaren erregina. πΈπ·π€π
Zike zike zak, zike zike zak...." π΅πΆ
"CARMINA BURANA"-ren ¡OH FORTUNA!
MUSIKOGRAMA PARTITURA TXIRULA/XILOFONOA
A) KLIKATU ETA IKUSI
B) ADI EGON ETA ERANTZUN ZUZENA HAUTATU
C) ARIKETAK EGIN:
πππππ¨ππΆππππππΆπ΅πΈπΉπΌπΌπ€
5. IKAS-EGOERA: “Margotu, dantzatu, jolastu eta abestu, gozatu
gurekin”
ADI BELARRIAK, BADATOZ EUSKAL MUSIKAREN ENTZUNALDIAK!: “Euskal musika tresnen deskripzio hormirudia eta horiekiko audizioen aurkezpen digitala sortu”
BIDEO ELKARRIZKETAK:
πππππ¨ππΆππππππΆπ΅πΈπΉπΌπΌπ€
6. IKAS-EGOERA:
“Ez dago harresirik elkarrekin bagoaz”
"SORTU DEZAGUN MUSIKA TRESNEN BATUKADA ESKOLAKO “ARTEA” ERAKUSKETARAKO"
TUTEBATUKES PERKUSIO TRESNEN INFORMAZIOA
1) ASMATU INSTRUMENTUAK TRAMATRAKAREKIN !!!
B) ADI EGON ETA ERANTZUN ZUZENA HAUTATU
C) ARIKETAK EGIN:
πππππ¨ππΆππππππΆπ΅πΈπΉπΌπΌπ€
7. IKAS-EGOERA: “Txikitatik hemen gaude, hizkuntzaren alde, etorkizunari helduz, gurea izan arte”
"ABESTIAK ASMATZEN BADAKIGU":Inklusiorako baloreak transmititzen dituen abestiaren melodia eta letra sortuko dugu
A)KLIKATU ETA IKUSI:
B) IKUSI BIDEOAK, ABESTIAREN LETRAK ENTZUN ETA IDEIAK HARTU
πππππ¨ππΆππππππΆπ΅πΈπΉπΌπΌπ€
8. IKAS-EGOERA:
“Elkar ezagutzen goaz, oztopoak gainditzen, gure bidea eginez, erabakiak
hartzen”
"ABESLARIEN SOINUAK GRABAKETA ESTUDIOAN": Guk sortutako abestia grabaketa estudioan grabatzea eskolako bideoklipan audioa txertatzeko”
A) KLIKATU ETA IKUSI
B) ADI EGON ZURE BELARRIA ETA AHOTSA AFINATUZ
D) IKASI ETA GOZATU
πππππ¨ππΆππππππΆπ΅πΈπΉπΌπΌπ€
9. IKAS-EGOERA:
“Dantzak pizten du bihotza, musika da gure ahotsa. Neska-mutilak, bizkorrak,
euskaldunak, herri ezberdintakoak”
"ONGI ETORRIAK GURE AZKEN KONTZERTURA!": Ikasturte bukaerako musika ikuskizuna gauzatuko dugu
A) GO!AZEN AKTOREEI ELKARRIZKETAK IKUSI
B) ADI EGON ETA ERANTZUN ZUZENA HAUTATU
D) IKASI ETA GOZATU
πππππ¨ππΆππππππΆπ΅πΈπΉπΌπΌπ€
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina
Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.