IKAS EGOERAK


 1. IKAS-EGOERA:  “Euskararekin aurrera,  atera zure barrena,  gozatu zure hizkeraz …” 

 LH3-KO IKASLEEI BLOGMUSIKARIA AURKEZTU ETA ERABILTZEN IRAKATSIKO DIEGU


πŸ˜πŸ˜„πŸ˜πŸ˜€πŸ‘¨πŸ˜ŠπŸ˜ΆπŸ’›πŸ’œπŸ’šπŸ’™πŸ’ŸπŸŽΆπŸŽ΅πŸŽΈπŸŽΉπŸŽΌπŸŽΌπŸŽ€

2.    IKAS-EGOERA:  “Lagundu iozu elkarri, euskaraz, zure hitzak hona ekarri!”

IRRATSAIOAREN MELODIAK: MUSIKARI, IRRATILARI, AURKEZLE ETA ENTZULE ROLETAN MURGILDUZ IRRATI SAIOA EKOIZTUKO DUGU


A) KLIKATU ETA IKUSI


πŸ˜πŸ˜„πŸ˜πŸ˜€πŸ‘¨πŸ˜ŠπŸ˜ΆπŸ’›πŸ’œπŸ’šπŸ’™πŸ’ŸπŸŽΆπŸŽ΅πŸŽΈπŸŽΉπŸŽΌπŸŽΌπŸŽ€


3. IKAS-EGOERA: Non gogoa, han zangoa, ametsak egi bihurtzeko asmoa”

" GO!AZEN GURE ESKOLA!" ANTZERKI MUSIKALA SORTU ETA ANTZEZTU 


A) KLIKATU ETA IKUSI GO!AZEN KAPITULUAK-EITB

B) IKUSI BIDEOAK, ABESTIAREN LETRAK IRAKURRI ETA HUTSUNEAK BETE

1. LAGUNAK abestiaren hutsuneak bete

2GOAZEN abestiaren hutsuneak bete

3GURE NAHIA abestiaren hutsuneak bete

4. ZAINDU MAITE DUZUN HORI abestiaren hutsuneak bete


C) GO!AZEN AKTOREEI ELKARRIZKETAK IKUSI

GU GAZTEAK sariak 2023

DONOSTIAKO ZINEMALDIAN GOAZEN


D) IKASI ETA GOZATU


πŸ˜πŸ˜„πŸ˜πŸ˜€πŸ‘¨πŸ˜ŠπŸ˜ΆπŸ’›πŸ’œπŸ’šπŸ’™πŸ’ŸπŸŽΆπŸŽ΅πŸŽΈπŸŽΉπŸŽΌπŸŽΌπŸŽ€


4.    IKAS-EGOERA: “Gurea da mundua, eskuen artean dugun ostadarra herri guztien batura”


"MUSIKARI, BELDURGARRI, KONTU KONTARI": LH2koentzat Karl Orff-en Oh Fortuna! eta Camille Saint-SaΓ«ns-en Danse macabre obrak oinarri, beldurrezko ikuskizuna prestatuko dugu”


1) EMOZIOAK SENTITZEAN DESKIBATU ETA IZENDATUKO DITUGU. 
Nola sentitzen da mimoa?


2) BELDURRAREN AURREAN ZER EGIN?



3) CAMILLE SAINT SAΓ‹NS MUSIKARIA- WIKIPEDIA: Camille_Saint-SaΓ«ns

"Dantza makabroa"- Musikrograma-xilofono/metalofonoa

"Gaueko hamabiak dira,          πŸ’€ πŸ‘Ώ
iluntasunean sagu zaharrak 🎹🎻🎼
ilargia geri da,πŸŒ’πŸŒ“πŸŒ”πŸŒ•πŸŒ–πŸŒ—πŸŒ˜πŸŒ™
beldurtasunaren erregina. πŸŽΈπŸŽ·πŸŽ€πŸŽ‡
Zike zike zak, zike zike zak...." 🎡🎢


 


4) CARL ORFF MUSIKARIA- WIKIPEDIA, Carlf Orff

"CARMINA BURANA"-ren ¡OH FORTUNA!


MUSIKOGRAMA              PARTITURA TXIRULA/XILOFONOA
 


A) KLIKATU ETA IKUSI






B) ADI EGON ETA ERANTZUN ZUZENA HAUTATU




   

   



C) ARIKETAK EGIN:



πŸ˜πŸ˜„πŸ˜πŸ˜€πŸ‘¨πŸ˜ŠπŸ˜ΆπŸ’›πŸ’œπŸ’šπŸ’™πŸ’ŸπŸŽΆπŸŽ΅πŸŽΈπŸŽΉπŸŽΌπŸŽΌπŸŽ€


5.    IKAS-EGOERA: “Margotu, dantzatu, jolastu eta abestu, gozatu gurekin”


ADI BELARRIAK, BADATOZ EUSKAL MUSIKAREN ENTZUNALDIAK!:  “Euskal musika tresnen deskripzio hormirudia eta horiekiko audizioen aurkezpen digitala sortu”



πŸ˜πŸ˜„πŸ˜πŸ˜€πŸ‘¨πŸ˜ŠπŸ˜ΆπŸ’›πŸ’œπŸ’šπŸ’™πŸ’ŸπŸŽΆπŸŽ΅πŸŽΈπŸŽΉπŸŽΌπŸŽΌπŸŽ€


6.    IKAS-EGOERA: “Ez dago harresirik elkarrekin bagoaz”

"SORTU DEZAGUN MUSIKA TRESNEN BATUKADA ESKOLAKO “ARTEA” ERAKUSKETARAKO"

TUTEBATUKES PERKUSIO TRESNEN INFORMAZIOA


1) ASMATU INSTRUMENTUAK TRAMATRAKAREKIN !!!

1. AZENARIOFONOA                             2. NOR DA TRAKAMATRAKA?
 

3. Libragailua                                          4. Pringleridooa 
 


πŸ˜πŸ˜„πŸ˜πŸ˜€πŸ‘¨πŸ˜ŠπŸ˜ΆπŸ’›πŸ’œπŸ’šπŸ’™πŸ’ŸπŸŽΆπŸŽ΅πŸŽΈπŸŽΉπŸŽΌπŸŽΌπŸŽ€


7.    IKAS-EGOERA: “Txikitatik hemen gaude, hizkuntzaren alde, etorkizunari helduz, gurea izan arte”


"ABESTIAK ASMATZEN BADAKIGU":Inklusiorako baloreak transmititzen dituen abestiaren melodia eta letra sortuko dugu



πŸ˜πŸ˜„πŸ˜πŸ˜€πŸ‘¨πŸ˜ŠπŸ˜ΆπŸ’›πŸ’œπŸ’šπŸ’™πŸ’ŸπŸŽΆπŸŽ΅πŸŽΈπŸŽΉπŸŽΌπŸŽΌπŸŽ€



8.    IKAS-EGOERA: “Elkar ezagutzen goaz, oztopoak gainditzen, gure bidea eginez, erabakiak hartzen”


"ABESLARIEN SOINUAK GRABAKETA ESTUDIOAN": Guk sortutako abestia grabaketa estudioan grabatzea eskolako bideoklipan audioa txertatzeko”  



πŸ˜πŸ˜„πŸ˜πŸ˜€πŸ‘¨πŸ˜ŠπŸ˜ΆπŸ’›πŸ’œπŸ’šπŸ’™πŸ’ŸπŸŽΆπŸŽ΅πŸŽΈπŸŽΉπŸŽΌπŸŽΌπŸŽ€



9.    IKAS-EGOERA: “Dantzak pizten du bihotza, musika da gure ahotsa. Neska-mutilak, bizkorrak, euskaldunak, herri ezberdintakoak”


"ONGI ETORRIAK GURE AZKEN KONTZERTURA!":  Ikasturte bukaerako musika ikuskizuna gauzatuko dugu


πŸ˜πŸ˜„πŸ˜πŸ˜€πŸ‘¨πŸ˜ŠπŸ˜ΆπŸ’›πŸ’œπŸ’šπŸ’™πŸ’ŸπŸŽΆπŸŽ΅πŸŽΈπŸŽΉπŸŽΌπŸŽΌπŸŽ€


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.